Despre noi

Abordarea noastra

De ce să-ţi laşi comunicarea în seama agenţiei noastre de PR?

Noi nu livrăm comunicate de presă jurnaliștilor. INA communication aduce proiectele companiei dvs. în atenţia publică într-un mod ingenios şi care prezintă interes pentru mass-media. Astfel, business-ul dumneavoastră se va bucura de expunere gratuită în publicaţiile ce se adreseză publicului vizat.

Instituțiile media primesc zilnic mii de email-uri, comunicate de presă, sesizări de la cititori, informări de la instituțiile statului. În căutarea știrilor care contează, jurnaliștii fac o selecție riguroasă a mesajelor primite. Doar anumite subiecte trec testul sticlei ori a tiparului, iar noi ştim care sunt informaţiile care atrag atenţia mass-media.

Ca o informație să ajungă știre trebuie

• să fie de actualitate
• să conţină un element de noutate
• să prezinte date/statistici
• să aibă impact social
• să aibă potențial emoțional

Mesajele sunt luate în seamă dacă

• sunt construite din cuvinte simple
• sunt comunicate structurat, dar dinamic
• sunt însoţite de imagini/video
• sunt relevante pentru publicul tău

Mesajele au credibilitate dacă

• sunt transmise de un comunicator de încredere
• sunt prezentate cu onestitate
• sunt urmate de comunicări clare şi consecvente
Echipa noastra

Cine suntem

Irina Dincă

Founder
media training

Mariana Zberianu

realizator TV

Florin Costache

FILM DIRECTOR