Brandul este practic reputația dumneavoastră
Este suma totală a poveștii dvs., a identității dvs. vizuale și a mesajelor pe care le împărtășiți. Misiunea, viziunea, valorile, povestea, vocea și identitatea vizuală trebuie corelate astfel încât să creeze o experiență pe care clienții să o recunoască în timp.
Specialitii INA communication va ajută să vă stabiliţi în mod clar și consecvent
- Scopul – De ce existați. Misiunea, viziunea, valorile și povestea dumneavoastră.
- Perspectiva – Ceea ce reprezentați. Viziunea dvs. asupra lumii și modul în care sunteți poziționat în mod unic pentru a o face mai bună.
- Personalitatea – Cum arătați, cum vă exprimaţi și cum acționați. Trăsăturile și comportamentele pe care lumea va ajunge să le cunoască și să le aștepte de la dumneavoastră.
Ulterior, INA communication creează pentru dumneavoastră o strategie care să contribuie la formarea unei reputații și la modul în care vă prezentați lumii. Cu o bază solidă a brandului, sunteți gata să începeți să vă gândiți la modalitățile tactice prin care să îl împărtășiți cu lumea.

Irina Dincă .