IRINA DINCĂ, founder
Mi-a plăcut dintotdeauna să spun poveşti, să creez scenarii, să fac lucrurile să se întâmple în felul în care mi le imaginez. Mă bucur de fiecare dată de oportunitatea de a rezolva probleme, pentru că asta înseamnă să caut soluţii, să contribui la transformare. Empatia şi implicarea totală mă guvernează. Mă identific cu proiectul, cauza, programul căruia mă dedic.
Timp de 12 ani m-am dedicat vieţii de televiziune. O experienţă pe cât de frumoasă, pe atât de solicitantă. Să te formezi ca om şi profesionist într-o redacţie de ştiri este o oportunitate imensă la 23 de ani când abia ieşi de pe băncile facultăţii. Lumea de televiziune este fascinantă, nu pentru că apari la TV ori pentru că viaţa din spatele camerei este exptrem de palpitantă, ci pentru că te face mai atent, de obligă să nu te mulţumeşti cu răspunsuri evazive şi neconvingătoare.
Am pus bazele carierei mele jurnalistice în Antena 3. Timp de patru ani am lucrat alături de echipa de ştiri la crearea buletinelor informative şi promovarea campaniilor educative ori de conştientizare lansate de canalul media.
Şi pentru că oamenii obişnuiţi cu ritmul alert de lucru nu pot sta departe de provocări, am acceptat postul de editor de ştiri la B1 TV. Trei ani mai târziu m-am alăturat echipei Realitatea TV. În paralel am lansat proiectul www.totuldinpasiune.ro; un site de interviuri şi reportaje cu şi despre oameni cu iniţiaţivă care şi-au transformat pasiunile în afaceri de succes.
Pentru că îmi place să învăţ mereu din experienţele altora şi să promovez oameni care nu îşi irosesc potenţialul, în 2019 am decis să îmi folosesc experienţa şi contactele din mass-media pentru promovarea unor astfel de business-uri.
Timp de doi ani am fost PR manager în cadrul unei societăţi de avocatură. De la stabilirea obiectivelor de comunicare, redactarea strategiei de promovare, până la implementarea proiectelor mediatice finalizate cu apariţii în presa scrisă, la radio şi TV activitatea departamentului de relaţii cu presa a fost una intensă. Imaginea publică astfel conturată a fost promovată atât în mass-media, cât şi pe reţelele sociale.
În 2021 am decis să îmi urmez pasiunea pentru scris şi visul de a deveni eu însămi antreprenor. Aşa a luat naştere INA communication, o agenţie de PR menită să promoveze imaginea antreprenorilor autohtoni, să le facă cunoscute proiectele, produsele, serviciile.