Situaţia de fapt
O familie de bucureşteni a părăsit vacarmul oraşului şi s-a stabilit într-o zonă mirifică, plină de legende şi istorie – Polovragi. Şi-au ridicat aici o cabană şi au devenit gazde pentru rude şi prieteni iubitori de natură, relaxare şi plimbări pe poteci de munte. Rânca, Transalpila, Horezu sunt doar câteva puncte de atracţie pentru turişti. Pentru că şi-au dorit lărgirea cercului de prieteni care să le calce pragul casei, bucureştenii s-au gândit că au nevoie de promovare.
Strategie de comunicare
Firea deschisă şi comunicativă a soţilor Nona şi Marian Ban le-a permis să se integreze rapid în comunitate. Au participat la toate evenimentele culturale şi artistice organizate în comună, evenimente promovate pe pagia de facebook Căsuţa din Luncă. Un site dedicat a fost creat pentru prezentarea generală a cabanei, a facilităţilor oferite, dar mai ales experienţa promisă.
Pentru a spori vizibilitatea on-line a business-ului s-a trecut la crearea unei comunităţi în jurul grupului de facebook Case tradiţionale şi case rustice. Grup ce a adunat până în prezent peste 50.000 de membri. Au urmat o serie de filmuleţe de prezentare realizate cu drona, dar şi apariţii media. Expunerea mediatică şi pe reţelele de socializare a dus nu doar la creşterea prietenilor virtuali, ci şi a celor reali ce se strâng în fiecare weekend la grătar la Căsuţa din Luncă.
https://a1.ro/video/antena-1/observator/oraseni-mutati-la-poalele-muntilor-id1029636.html